Monday, August 25, 2008

Kenangan di UIAM


hahaha..x tau camne nak mulakan...tp 2 hr 1 mlm di UIA mmg meninggalkn kenangan tuk aku...huhuhu....tp bg aku tu la kenangan terindah dlm hidup aku...dan cai yg turut terlibat sama dlm drama pendek tak berepisod ni hihihi...

tq 4 everthing cai, cos banyak tolong aku...kepada maroon dan pink tu aku akan jaga dia baik2 sblm dia kembali ke pangkuan ko...klu xde diaorg abis la aku, camne aku nak balik tnjg malim...hahaha...cuba ko bygkn cai, oh tidak!!!!!

hari first sampai mmg la ok, sonok je...x rncg pun nak g UIA...tu la kn mmg dah tertulis agaknye...makan2,sembang2,usik-mengusik, mula2 orait la sonok je...sampai ke kat marhalah aku cam biasa la ngan perangai terlazim aku....


cuaca teramat la sejuk...huhuhu....mkn malam ngan cai, baca buku novel...pastu tido....esok cai nak g kuliah ade test...pastu ade org nak cat bilik lak...hahaha macam2...pepun aku maintain walaupun aku dpt panggilan hangit dr mak aku awal2 pagi...huhuhu

makan lunch kt human resource n g jln konvest....ok la leh gak aku cr tudung raya...pastu siap2 nak balik upc....alhamdulillah aku tiba jua akhirnya...


actually ade beberapa kes yg x dpt aku nyatakn d cni hahaha...hanya aku ngan cai je yg tau....cai, sori sbb susahkn ko....walau pepun jasamu akan ku kenang sampai bile2...all ur pengorbanan untuk ima....syg cai...

apa pengajaran yg aku blaja, kena minta izin parent dulu nak wat ape pun dan fikir sedalam-dalamnya sebelum ambil keputusan...jgn jd cam ni lagi hehehe...think positif n anggap sume ni sebagai salah satu pengalaman terindah dlm hidup aku...hahaha...





2 comments:

melatiputih said...

hahaahahhah...

melatiputih said...

len kali kite jgn buat dah.....