Sunday, September 14, 2008

Program Tesisku....


Dua hari tuk prog ni....Alhamdulillah....sumenye beres...walaupun sampel aku x cukup 3 org huhuhu....ini adalah pengalaman baru aku...sebelum aku benar2 bgelar kaunselor kelak....yg pntg kesabaran kena tinggi...baiki diri dan pertingkatkan keyakinan dalam diri....

Refleksi yg diberikn oleh pelajar-pelajar very good...mereka dpt sesuatu dr program ni....yg pntg mrk enjoy dan akan menjadi lebih berani bila bercakap di depan audiens....prog ni bukan sahaja utk selesaikn tesis aku tp ia amat bermakna sebagai pengalaman berharga dalam hidup bdepan dengan karenah dan sikap yg pelbagai...aku bersyukur dpt melalui pengalaman ini....

Walau apa pun, aku mesti terus mencabar keupayaaan aku di tahap paling maximum....jgn berputus asa, jgn rendah diri....aku juga ada kelebihan aku sendiri.....Aku yakin bila sesuatu dilakukan dengan ikhlas kerana Allah maka, ia akan dpermudahkan.....

No comments: