Friday, October 10, 2008

My Brother


I just have a brother....jauh membawa diri....namun jauh di sudut hati, aku masih harapkan satu hari nanti dia akan kembali...tiada apa yg dapatku lakukan selain mengharapkan kebahagiannya...hmmm

Dah 31 tahun umur abg dan aku 23 tahun untuk tahun 2008 ni,beza 8 tahun....apa yg aku dapatkan gambarkn tentang abg,dia memang berbeza dari aku, sikap, gaya pemikiran, personaliti....abg lebih peramah, mulut manis, dan mudah menyesuaikan diri dengan org. Berlainan pula dengan aku, aku susah nak adapt dgn org, amik masa yg lama....nak kata peramah, biasa je, cuma bile dah lama kenal ok la...

Abg aku ni lain sikit cara pemikirannya dan banyak yang aku x faham tntg dirinya...biasalah manusia itu unik ada kelebihan dan kelemahan masing-masing...yg penting carilah kebaikan dalam diri individu tersebut...bagi aku, abg ada impian dia sendiri yang ingin dia capai...Semoga dia berjaya...Walau apa pun aku mengharapkan yang terbaik untuk dirinya...All de best, abg....

No comments: