Friday, October 17, 2008

Tragedi Oktober

Semalam hari tuk amik gamba ngan kwn2 sekelas...last pic maybe..lgpun ni tahun t'akhir d tnjg malim...thn dpn dah praktikum...ok la pose mcm2 ngan membe....cr kot yg sesuai..semua org nampak happy...
Pastu ktorg bkumpul nak susun org, maklumlah ramai2..gamba tuk formal ok je...tp time gamba tuk candid blakulah peristiwa kira cam tragedi la tuk aku...Maklumlah excited sgt...Tgh nak turun kat rumput tepi pdg, kaki aku terpelecok masuk dalam lubang..terpusing, adoi sakitnye...pucat sekejap muka aku...xjd la gamba candid aku...huhuhu..
Balik rumah, kira ok lagi sakit sikit2...ingatkn bila aku bgn tido ok la tp kaki kiri aku dan bengkak, besar dari kaki kanan...Nak lipat kaki pun rasa sakit..Mlm tu jugak g b'urut ngan sorang makcik tu...Alhamdulillah, skrg ni ok la ckit wlpun terasa lg sakitnya...Insyaallah lama-lama nanti elok la...Tu la tragedi oktober semalam....huhuhu

No comments: