Sunday, October 12, 2008

Upcoming Birthday

Bulan Oktober adalah bulan kelahiran aku dan abg, paksu... ramai la kwn2 lg cam nora, nida, dll... Maknanya 28hb ni, genaplah aku 23 tahun....dah tua dah, hehehe...tp masih belum betul2 matang...sedang berusaha untuk meningkatkan kematangan...
Aku dah siapkan satu movie maker tuk paksu as a present for his birthday... Maklumlah dia tua sehari je dr aku, 27hb Oktober....Aku upload awal2 dlm blog takut nanti busy nak siapkan tesis...Nothing to say, aku harap dia akan jadi semakin matang, berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat...Kalau betul jodoh aku dengan dia, semoga urusan kami dipermudahkan....
Last but not least, happy birthday tuk kawan2 yang lahir bulan Oktober...Tragedi Oktober hehehe....semoga kita akan sentiasa diberkati Allah S.W.T. Walau apa pun yang terjadi, laluinya dengan sabar, dan ingatlah satu hari kita akan kembali kepadaNya...Paksu this is for you....

HAPPY BIRTHDAY PAKSU


No comments: